Primo-Vin wijnproeverij aan huis 
 

Reserveer een wijnproeverij

 Reserveer nu

Heeft U een wijnproeverij aan huis ,selecteer dan de provincie, uw naam, adres , postcode en een mobiel nummer met een geldend E-mail adres.

Heeft u een vraag over uw gemaakte reservering, kijk dan eerst tussen de veel gestelde vragen onder aan deze pagina.                                                                                  









 Meest gestelde vragen.

Beste Wijnliefhebber

Alvorens u uw wijnproeverij bij ons reserveert, willen wij u graag attenderen op een aantal zaken waarbij u en wij rekening hebben te houden in verband met de overheidsmaatregelen m.b.t.covid-19. Éen en ander uiteraard om uw gezondheid en die van onze wijnadviseur te beschermen.

Wanneer u van plan bent om met ons een wijnproeverij bij u aan huis te organiseren,vragen wij u de volgende voorzorgsmaatregelen te treffen:

1.Onze wijnadviseur zal u uiteraard met alle egards begroeten, maar zal u geen hand geven, gaarne uw begrip hiervoor.  

2.Zorgt u ervoor dat uw gasten en onze wijnadviseur zo ver mogelijk bij elkaar vandaan zitten aan de tafel, minimaal 1.5 meter.Dit wil zeggen dat de wijnadviseur ten alle tijden de 1,5 meter afstand tot u en uw gasten kan bewaren. De afstand tussen u en uw gasten is uiteraard uw keuze, aangezien er waarschijnlijk meerdere personen uit één huishouden aanwezig zijn. 

3.Als het weer en uw woonsituatie het toelaat, organiseer de wijnproeverij in de tuin. 

4.In tegenstelling tot wat in de aanvankelijke Social Deal/Groupon-deal stond, dient u zelf voor het glaswerk te zorgen. 

5.Zorgt u ervoor dat er (naast de tafel waar uw gasten zitten) een apart tafeltje/kast/dressoir aanwezig is waarop uw gasten hun glazen kunnen neerzetten om door onze wijnadviseur te laten vullen. Dit voorkomt dat de wijnadviseur te dicht bij u in de buurt moet komen om de wijn in te schenken. In dit kader is het wellicht praktisch om de glazen te markeren, zodat elke gast zijn of haar glas kan herkennen.

6.Wanneer iemand van de genodigden verkoudheidsklachten heeft of heeft geconstateerd dat zijn of haar smaak en reuk kort geleden verdwenen zijn, neemt deze persoon uiteraard niet deel aan de proeverij. Check u dit s.v.p.een dag voor aanvang bij al uw genodigden ! 

7. Zorgt u voor voldoende gelegenheid om op elk moment de handen te reinigen met water en zeep of met een ander desinfecterend middel. 

8. Wanneer onze wijnadviseur voor aanvang van de proeverij klachten ondervindt, zoals genoemd in punt 6, zal hij contact met u opnemen om de  proeverij te verzetten naar een latere ( veilige) datum. 

9.Wanner onze wijnadviseur bij aankomst constateert dat niet in voldoende mate aan bovenstaande maatregelen is voldaan, staat het hem vrij naar eigen inzicht de proeverij ter plekke te annuleren.  

Bij voorbaat dank voor uw medewerking!                    


Kan ik de wijnproeverij nog verplaatsen?

Dit is mogelijk, in de reserveringsbevestiging staat de juiste datum en het aantal personen.Laat dan opnieuw via een email weten welke  nieuwe datum u wenst te reserveren.

Mijn gewenste datum kan niet meer geboekt worden, en mijn voucher verloopt bijna ?

Geen probleem het gaat erom dat we voor de afloopdatum van uw voucher een reservering met u hebben staan. Deze blijft dan ook geldig voor een later te bespreken datum.U zult dan wat verder in de toekomst moeten kijken voor een datum.